2012

Gårkvällen var bättre än vad jag trott den skulle bli. Trodde heller inte att alla som var där skulle komma. Blev glad över att träffa alla och ville inte att kvällen skulle ta slut. Det ända jag saknade var timothy som jag inte träffat på år och dar.
Vi pratade en massa om framtiden. Om hur vi ska fara utomlands då vi fyller 18. Köra bil till tylösand och bara leva livet. Det är inte bra att vi pratar om sånt. Jag blir så galet taggad att jag blir ledsen över att det är ett helt år kvar innan jag kan ta körkort och kan börja gå ut på krogen. Men jag ska göra allt för att få mitt år som 17 räknas. I sommar och på loven räknar jag med att vara borta från hemmet och spendera dygnen tillsammans med alla personer som jag mår bäst av att vara med. 2012 ska bli ett år att minnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0