Detta inlägg..

Detta inlägg ska handla om mina föräldrar.

Som alla andra så älskar jag min mamma och pappa, det tycker jag är en självklarhet att man gör. Utan dom vore man trots allt ingenting.
Det som är så bra med just mina föräldrar är att dom bryr sig om mig. Dom ringer i stort sätt varje dag och kollar hur det är med mig. Även om det kan vara super drygt att svara på samma gamla frågor: - Hur har din dag varit. - Hände något speciellt. - Vad ska du göra sen ikväll. och jag känner bara för att snöra telefonen i väggen så är det ju ändå en bekräftelse att dom bryr sig om mig. Nu vill jag inte uppmana att de ska ringa stup i kvarten men höra av sig är något de bör göra!

Sen så skämmer de ut mig. Oj så dom skämmer ut mig!
De


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0