direkt från kågevägen

Mission impossible=bra, sevärd! Enligt mig men det var många från gänget jag var med igår som tyckte den var blaha. Okej den spårade ganska mycket men det gör alla mission impossible filmerna.
Efter bion så for vendela,natasja,sebastian och fritz med bil till Marcus mamma. Själv så cyklade jag med marcus och erik i 30- grader. Och det är inte en kort bit till marcus heller. Trodde jag skulle tappa låren då jag kom in i huset. Helt sjukt, det ska inte kunna vara så här kallt! Tog täcke och filtar över mig och kollade på filmer resten av kvällen tillsammans med de jag andra som jag nämnde. Fick inte i mig mycket sömn och sen så har jag haft träning idag också så jag  räknar med en tidigkväll ikväll!
Onepiece, osminkad, ruffsigt hår, godis och musik. Njuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0