Snart, vänta bara

Jag känner att jag inte har någonting att skriva om på bloggen längre. Skriver bara samma saker om och om igen. 
Om skolan och träning. Men idag har jag faktiskt inte tränat. Eller jo jag hade idrott och specialidrott men jag körde inte träning med klubben ikväll. Istället så stannade jag i stan och har nu sätt två filmer. Horrible bosses och trubbel i sagolandet. Första filmen var riktigt bra! Den andra.. not so much.

Imorgon börjar jag inte före klockan 20 över tio och det känns galet bra. Ska lägga mig nu och försöka sova. Måste vara någorlunda pigg imorgon på elektrolux cupen i bollhallen. Nä det var nog allt. 
Skriv eller fråga gärna något så jag får något att skriva om. Hadet!
Gammal bild från apberget. Så brun skulle jag vilja vara nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0