Fuck cancer, I hate you

Tror aldrig jag har tagit ett sånt här långt uppehåll från att skriva något här men min blogg.se app funkar inte på mobilen och det fuckar up om jag ska logga in som vanligt på mobil/Ipad-internet.Så dator är det ända som funkar som vanligt. Dock använder jag nästan aldrig dator längre men idag så har jag den här i lägenheten för att göra lite skolupgifter så tänkte, varför inte slänga in ett inlägg.
 
Sportlovet som varit såg ut ungefär såhär:
Spelade fotboll, vann bland annat electro lux cupen och hade första matchen ute vilket var kul men kallt nå så jävulskt!, var med kompisar, besökte släkten, hade klassfest och såg väldigt-väldigt mycket på tv samt åt massa onyttigt.
Nu är skolan i full gång och jag menar verkligen full gång. Har blivit på slängd med tusen läxor och prov som jag inte alls vill göra. Sen så är ju körkortet också i full rulle så måste hinna plugga till det med! Kommer att gå in i väggen innan påsklov. Men nu ska jag tänka positivt! Bara 13 dagar innan min 18 årsdag och 16 innan Turkiet med laget♥
 

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

Är du intresserad av ett eget domän?
Ger ut gratis, just nu!! :)
http://fotokobran.se/2013/march/tavling.html#comment
( ursäkta om jag skrivit detta innan, men tycker att det är en sån kanonchans att du borde ta den! :) )

2013-03-13 @ 17:51:37
URL: http://fotokobran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0