170809

Hejsan igen bloggen:)

Igår hade jag match som jag nände förut. 
 Det är nog en av dom underligaste matcher jag spelat.
För det första flännade spelarna hela tiden. Deras målvakt slängde sig in i båda stolparna när hon räddade. En räddning var himla snygg men endå. Hon låg ner hela matchen nästan;s
  Och sen så deras tränare var ju...eh... jaa udda. Ena fick gult kort och den andra fick rött.hahha, seriöst?!
Minnst 25 minuter extra fick vi lov att spela pga alla "skador" dom gjorde på sig. 
´Den matchen var inte speciellt kul att spela heller för dom var inte bra. Det var väldigt svårt att kunna spela mot dom för vi blev sämre också. 
Jag tycker att jag gjorde en skit match;s men endå fick jag spela hela ;o
 Röbäck har inte ett enda poäng. Och om vi hade satt 8 istället för 5 mål så skulle dom ha släppt in 100 st :p 

Sen på kvällen kom paue. Vi var ute hela kvällen nästan och busade på-.-
 Vi for hem till Robin för att han trodde han skulle få inbrott och paue ville då gå till han så han slapp vara  hemma själv. Vi satt i hans trapp med knivar i handen för att paue blev livrädd när någon slog av strömmen till huset.
HAAHHAH. Det var visst bara oscar simon och jacke som gjode det;) 
 Sen klockan 1 såg vi män som hatar kvinnor.
Blev inte så mycket sätt för Pakis.
Fast filmen är jävligt bra! se den!

Var nog bara det vi gjorde:)
Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig!

2009-08-30 @ 15:17:01
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0