Byske

Tjenare :D

Jag hade ingenting att göra så jag bestämde mej för att skriva lite om en liten tripp till byske  :)

Det var några dagar sen jag,olivia,paue,lova,tim,oscar,albin var i byske och badade.
Det var fett kul:D
Det började med att vi kom dit efter vi spelat match med a-laget och vunnit mot serieledarna(som var serieledare) Marieghem. Vi vann med 1-0:) BRA!!!!!!!!!!!!
Men iallafall, Vi sov inne i en liten stuga. Eller okej den var rätt stor. Det var kaos där inne. Jag och paulina ville sova medans föräldrarna var på någon sorts pub och barnen levde rövare. Spelade fotboll och skrek, inte var det lätt att somna precis:P
 Sen så kom morsorna hem och då blev det sova dirre.
Olivia snubblade på allas fötter när hon skulle förbi och landade på paue som lyckats somna.
Klockan 3 somnade alla kanske.

Nästa dag kom hedströms familjen också.

Ojojoj,det var en jäkla fart på oss:)
Vi sprang mellan alla vattenruchkaner och åkte i tåg och så,iaf i början. Sen kom en badvakt och sa en massa regler om att inte få åka flera osv. Då kände man lusten att åka rann ur sej:( 
 Elin gjorde illa sej när hon åkte i en röd med alla barn. den gick ganska snabbt rakt ner och man stannade som i slutet.
Hon fick albins ben i låret:((( Inte kul!!!
 Vi hoppade på en ballong,spelade wollyboll och badade i havet oxå:)
KULKUL!!!!!!!!!!

gör vi om snart:)



 Lova din jäkel smet bort från alla kameror;p
pusshej

Kommentarer
Postat av: ZXCV

ZXCZ<

2009-08-17 @ 15:19:29
Postat av: Anonym

vi var inte i umeå;D vi var i byske =D

2009-08-17 @ 15:29:04
Postat av: Lowa

hahha, ja jag är bra på att hålla mig borta från kameror ;) hehe



rolig bild du tog sitället stumpan :P förtjänade den!

puss!

2009-08-21 @ 00:37:04
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0