oliviaochelin

Jag var i förgår med olivia och elin och tältade. det var kul!
Jag och elin hade köpt fett mke snask och vi åt upp allt förutom chipsen:]
Det var gott fast man fick ont i mageeeen!
Vi tältade på någon äng en bit utanför olivia. Vi gick ut dit vid 11 tiden och spelade kort osv. En katt följde med oss. Zlatan(olivias kissemisse:P)

Ganksa sent hörde vi några var en bit bort vid vattnet och ´hade hoppat av en båt. Olivia blev lite skärrad.
Jag låste med min super gummisnodd. OCh då frågade hon hur vi skulle kunna springa där ifrån. Hhaha , hon är för söt den flickan. Jag och elin skrattade bara. Men tillslut for dom och olivia vart lite lugnare:)
Vi sov ganska länge faktiskt.
Olivia vaknade såklart snabbast och elin och jag vaknade en timma senare typ(a)
DEJAVOOO NÅGON ANNAN GÅNG?!?!(A)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0