är det för att man har fullt upp eller bara inte orken?

Hallå..
Känns som man har varit duktig på att uppgradera..eller?
Ne men nu tänkte jag faktisktvara duktig:)
 lördags var det bal, hr en massa bilder men är inne på våran bärbara och bilderna år nere på vanliga så ett inlägg om bara balen kommer (förhoppningsvis).
Idag har jag bakat en MASSA!
Knäck och två mjkpepparkakor. Tog en jävla tid! Mjukpepparkakorna ska jag ha med mig imorgon till gympan. Vi i alaget ska köra en träningscup. Vi hardelat upp oss som Knattar mot gammlingar. Såklart blev man en knatte , men vi har ett riktigt bralag vi. Vi kommer att möta bureå som kommer på besök och de äldre. Hoppas vi vinner bara(A) 
 
Nu ska jag bara chilla och äta lite popcorn kanske:] ME LOVE POP!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0