140609

Hejsan igen.

Matchen idag för herrarna gick bra. 3-1 som jag och Elin W satsade på. Jocke gjorde alla målen.
Senare så var det dax för våran match med a-laget. Det var ju blött på herrarns match och det duggade lite lätt då. Men på våran match öste det ner! Det blev stora vattenpölar på olika ställen på planen. De som spelade fick sig ett bad lite då och då. Jag Moa och Olivia fick inte spela någonting pga att vi har haft så många matcher och jag och Moa har zon på tisdag. Men vi vann iaf 2-0. Vi borde egentligen gjort tre mer mål. Det blev tunnel två gånger på målisen men bollen stannade på mållinien för det var så blött.
95 orna hade match samtidigt dom förlorade. Inte bra!!

Aja, nu ligger jag iallafall i min säng och skriver med kompisar. Imorgon kommer Julia till mig och vi ska ha så kul. haha.

Hejsvej. Kram

Kommentarer
Postat av: Juliakuliia XD

TAgga ikväll;)(jag lovar att inte skarka den här gången(A)) HAHAHa

2009-06-15 @ 12:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0