210609

Hejsan.

Jag har varit lite efter nu i bloggen. Har inte hunnit skriva någonting men nu är jag här och ska skriva lite.

Igår så var jag hos Lova. Alltså igen efter maten. Hela min familj och Elins familj for dit. Åt surströmming. Eller det blev inte så mycket för mig eftersom vi barn också åt hamburgare..

Sen for vi och spelade minigolf bröve Burträsk campingen. Jag,Lova,Elin,Tim och Albin spelade för oss själva. Albin vann. med 28 slag (egentligen mer killarna spelade för sig själva och missade en bana.)  Jag kom tvåa på 36 slag. Det var ganska svårt tycker jag!

Aja. När vi komme tillbaka såg vi Offside. Den är bra!


-It's a fucking skate.

-We have a skate problem.

hah, jaa.

Sen spelade vi tjejer The Sims 3. Vi gjorde varandra. Kanske inte det mognaste , men det är vi ju inte heller.. eller? HAHEH
Sen for jag hem och sov. Skulle ju upp tidigt nästa morgon.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Jag steg upp klockan 9.30. Känndes jobbigt!
Jag sov ingenting på vägen dit fast Josse och Emma ( dom jag åkte med) gjorde det.

Matchen:
Jag fick spela mycket!
Vi mötte ett lag som aldrig har förlorat en enda match iår. Vi förlorade med 1-0, fast vi var värda ett mål iaf.
Vi hade 2 super lägen. Ett då Emma kom fri och ett då jag kämpade mig fram. Fast mitt skott blev en tåpajja som slickade stolpen. FÖRBANNAT.
Men jag tycker det gick riktigt bra för mig. Missade bara ca en kvart av hela matchen. Fick inte spela i början alltså.
Jag spelade på alla möjliga ställen nästan. Forward, mittenmitt, och yttemitt. Saknades bara back.

Nu har jag nyss varit hos kusinerna. Jag Melvin och Agnes hoppade studsmatta. De ville att jag skulle ta kort på dem.De gapskrattade efter varje bild de fick se.  Dumt att jag inte hade med mig min kamera min mobil tar inte speciellt bra kort med endå. De sa att jag fick ta igen (A).
Vi såg också Lolo och Stich. "Jätte" bra.
Men nu ska jag dra och se lite tv och sen blir det chill med dill imorgon.

Hejdå ♥

 

Kärlek till dem^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0