240609-Stranden

Hejsan svejsan.
Idag har jag för första gången iår varit på långnäset!!! Det känndes härligt, nu vet man att det är sommar fast jag skulle gärna ha lite varmare.
Jag brännde mig på ryggen är rätt röd där nu. Men det brukar bli så och sen kommer det bruna fram.

Jag Elin och Olivia for dit tillsammans. Oscar Tobias och Maria var där också plus deras mammor. Vi spelade Wollyboll och badade. Wollybollen var seriös första matchen men andra var det hopplöst när Tobias började med sitt (DIRT) ljud.
Lät för taskigt!

Heheh, men nu är jag iallafall hemma och har just duschat av mig all sand (skönt!).
Imorgon blir det att fara till Piteå. Är inte så taggad än men det kommer välk snart.

Hejsvej<3


Kommentarer
Postat av: eliin

SOLT FOTOGRAF på typ alla bilder! :)



Inte vacker balerina alltså!

Och inte sista bilden heller! hahah ;D

2009-06-24 @ 17:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0