160509

Hejsan.

Idag har jag,Olivia,Moa S och Elin W varit och sett zonlägret för killar-95.
Vi såg egentligen inte så mke vi spelade fotboll vi också.
Vi var där nästan till 4 och det var jätte kul.!

Sen fick jag reda på att Olivia skulle sova hos mig så vi var med varandra hela dagen.
Vi tog en massa bilder utanför mig som blev riktigt bra.
Fast då såklart ska man vara så duktig så att man går in på FORMATERA och vips är alla bilder borta.
Det var ca 230 bilder där som jag tagit från alla möjliga ställen.
irriterande!!!!!!!!!1
Så jag har tyvär inga bilder men vi ska plåta jätte mycke imorgon.

Melodifestivalen var inte speciellt bra. Somnade nästan.
Men det var rätt som vann.
HEJA NORGE!!!!!!

Herå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0