210509

Hej.

Idag har jag och Jonna varit och spelat frisbieegolf uppe på kvarnberget.
Det var jätte kul!
Vi var inte speciellt bra men whatta fuck. 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen for jag på match med 95 orna.
Vi fick lov att börja matchen ungefär 20 min senare än tänkt pga hagel.
Men till slut så fick vi spela.
Det gick inte bra för mig på hörnerna eller frisparkarna. Men jag missade en straff också, är då förbannad och ledsen jag har aldrig missat en och nu... FAAAAAAAAN!
Men vi vann i alla fall med 8-0.
Jag gjorde tre mål och 2 assist tror jag. Ena målet var bara ett skott, andra drivning via kant och in i mål och sista var en frispark.
Julia Skoglund gjorde 4 mål alla likadana över målvakten som en båge och in. De var snygga.
Och Hanna gjorde ett mål.
Nu har vi 6 poäng:)
-----------------------------------------------------------------------------------------
Senare blev det en bilresa till brännvattnet "stugan" och vi (jag,pappa och william) har varit och fiskat uppe i åhea.
Vi fick ingenting inte ens ett napp eller jo en gren.
Men vi hade jätte kul! Pappa plåtade hela tiden med sin enorma (men bra) kamera på natur och jag å Wille.
Vi körde ganska långt ända tills vi kom fram till forsen. Om vi skulle köra dit skulle båten förmodligen pajja.
Sen så såg vi en film, minns inte vad den hette, den var ganska bra. Lite skum, man fattade inte riktigt allt.
Nu är det bara bumms i säng och ladda batterierna till imorgon.

Heråå..

William speglar sig i vattnet.
Jag speglar mig i vattnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0