220509

Hej igen.

Vi for hem från stugan ganska tidigt för att vi hade endå ingenting att göra och jag skulle hämta min nya eu-moppe. 
Då blev det bilresa hemmåt. Bilden är från då jag och William var små.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
När jag komme hem så cyklade jag och pappa till HÄLLGRENS MOTOR ,i Burträsk, för att hämta eu-moppen.
Den gick väldigt bra fast jag fick bara köra en kort sväng för jag är ju inte 15. Irriterande!
Men jag kommer nog köra lite då och då endå.

Sen for jag och William och spelade tennis. Det var skoj!
Jag var ganska bra, fast ingen av oss var seriösa precis. Vi spelade vanlig och fotbollstennis.
Julia Skoglund svängde förbi ett tvärt och sen följdes jag och hon till tjärnbacka för att se killar 95 spela mot något lag.
De förlorade med 3-2. Måste skjuta mycke mera killar!
Ena målet var förjävligt snyggt en klack by Victor Åhman.
Andra målet var ett stenhårt skott av Klas.
Sen blev det 2 ribbskott och en stolpe. Otur.

Lova, jag och Julia tog en massa bilder av en kille från det andra laget som var cool! haha.
Lova tjuvtog lite bilder medans jag och julia latchade lite med en fotboll.
Endel bilder blev knas.

Nu väntar jag bara på att Moa S och Elin W ska komma. Vi ska se nån film och käka massa med snask!

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0