230509

Tjenare.

Klockan är jusst nu 15.06 och jag har redan hunnit endel saker.
Jag fick nöta bänken idag med a-laget. Inte speciellt kul. Men Stisse hade tagit med 1 spelare för mycke så då var det jag som fick lov att vila. Det stod mellan jag och Julia tror jag, men han behövde en forward så Julia fick hoppa in i sista minutrarna.
Vi vann med 6-2. Första halvlek var vi inte på tårna, ganska många felpass och vi bjöd på många lägen till motståndarna (röbäck). Men andra var vi bättre.
Ida G gjorde 2 mål, Emma G 1, tror jag, Veronica 1, Lotta 1,eller det var självmål av en i röbäck, och Julia hann sätta dit tån i sista minutrarna och gjorde 1 mål!
Röbäcks back var nära ett till självmål, hon kom in springandes mot sitt mål och det var bara någon centimeter från ribban när hon sköt den rakt mot sitt mål.
Deras målvakt gjorde en klockren straff dömning egentligen men dommaren verkade sova. Målisen sprang rakt på Ida när hon hade friläge och hon gick inte på bollen. Men int i helvette ska vi få straff heller.

När de andra hade gjort mål gjorde de någon slags klappramsa. klappklappklapp ssssshhhhhhyyyyyyyyyyyy. Det var ganska löjligt!


Nu har jag jusst ätit pizza och ska bara slappa egenom resten av dagen tror jag om ingen ringer eller något.

Hejdå. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0