kullllllllllllllllllllll1

Tjenna:)

Jaa nu ska jag försöka "upptradera" bloggen(A)

I fredags ska var jag på fotbolls cup med skolan(som ni vet) vi kom tvåa. Inte alls så pjåkit;)
 Gick för mig åt helvette!!!!!!!! Menmen, får väl skylla på att jag inte är så van vid att spela inomhus.
Snart börja träningarna också, känns förbannat skönt! Då slipper man sitta hemma hela dagarna och bara sova.

Men i lördags var jag med en massa kompisar. Vi var hos filip svensson på kvällen och på ladan före. hahha , mina hockey talanger är ingenting att klaga på. Elller? 
Ne men det var faktiskt himla kul:)
Endå inte sämst på att åka men sjuta är ju inte min starka sida(Y)
 Hos filip såg vi en "skräck" film. Eller det skulle vara en rysare men den var då allt ännat än hemsk;p
Trick'r treat hette den.
men vi hade trevligt endå:)
Sofia,moa,filip,oscar,tobbe,crille,christian,tim härliga personer;)


känns härligt med lov nu!(Y)




Kommentarer
Postat av: mååaa

Härlig kväll de där :D

2009-10-31 @ 09:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0