120810

igår sov jag i min käre vän julias stuga tillsammans med julia, Robin och victor. Det var väldigt trevligt. Jag kom dit ganska sent dock  pga träning och ett möte om att fara utomlands med bffalag. Jag kom fram vid tio tiden. Vi såg en "skräckis" som var väldigt bra.. eller så kanske inte. Nej men den var inte så hemsk iallafall. Case38 tror jag det  var den hette. Den var ju trots allt inte verklig eller hur Robbbbbinnnn?
Efter den så såg vi ännu en film. the boat trip. Inte den bästa jag sätt men funka väl.
Vid tre tiden la vi oss, jag kunde tamme fan inte sova! det var varmt så gud förbannat. Mådde dåligt då jag vakna. Spolade mitt ansikte med kallvatten och gick ut direkt. Men blev inte direkt bättre. efter att ha svettat ner hela stugan drog vi alla åt var sitt håll. Jag till btk, julia och robin till stan och vikke hem.
Direkt jag kom hem mötte jag min käre bror som erbjöd mig att följa honom och Oscar på en freezbe(hur det nu stavas) golf match. Det gick ju sådar kan man säga. Blev less efter halva banan så ides inte koncentrera mig. Alla träd som finns i det där berget pricka jag av. ROOOOLIGT!
Kvällen spenderades sen hos lovis. Jag jonna och lova sjöng lite och efter det drog vi ut och busade på.
Nu är jag riktigt taggad på min säng så ska lägga mig nu direkt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0