har fortfarande inga bilder från balen:(

Då var dansen klar. Den blev hyffsad, tror vi slår de andra niorna:] Är sjukt taggad till tisdag då vi ska visa upp den för alla, det är klockan 10 i gympasalen.
imorgon blir det cup mot sunnanå f-17 samt mot de äldre från mitt lag. Länktar sjuktligt mycket:o Ska bli extra kul att krossa de äldre

nu funderar jag starkt på att fara till stan och köpa de sista julklapparna...men vet inte om jag orkar. ska kolla med soffan om hon vill med. 

Min broder fyllde 18 år igår,blev stor kalas med dinosaurie tårta osv. Nu hoppas jag att han klarar av att ta körkortet så att han kan få bilen vi kollt in. Den var sååå inte att leka med! 

 Nu har jag ingenting mera att säga så end of thee inlägg. 



 Con gratts mi hermano!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0