Nyårs

Jaa då var gympa delen av dagen avklarad. Blev att spela utskjutning, spela fotbollsmatch och bara tjollra på med en boll. Var ganska så kul. Däremot sög jag när vi spelade matchen i slutet.. men det var väl inte så super seriöst precis så gjorde nog inte så mycket.
Nu ska jag snart börja göra mig i ordning till leken vi ska göra. Klorette något heter det.  Alla ska klä ut sig till olika personer och sen så ska de ske mord under kvällen. Det går ut på att gissa vem som är mördaren.
Jag är prinsessan Adriana och är gift med Timothy, och jonna har ett förhållande med pappan sin.
Efter eller under leken så ska vi förmodligen spela julklappsleken och smälla raketer. Me like a loot ! 
 


Nu är det bara att tagga sommar 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0