imorgon!

tjenahoj.
jaa då var det dagen före julen. känns inte riktigtriktigt än men är sjukt taggad att riva upp alla paket. även om jag vet nästan allt jag kommer få (A)
igår så var jag i sofias stuga. julleken spåra.. alla skrek som syyk, var äckligt kul! jag fick en skumtomte låda.
efter det så bastade jag oscar albin victor jacob och simon. Sprang i snön under nattfrosten(erhm simon) så benen och fötterna domnade bort samt hedde snö i bikinin och kollade vem av oss som kunde härda.  
senare på kvällen såg vi film och pratade. Somnade vid fem,sex tiden och vakande vid 10 tiden så när jag kom hem sov jag från tolv till fyra.

nu har jag nyss kommit hem från kussarna. vi gav våra julklappar samt fick av dem. för att de inte ska vara med oss imorgon utan hos deras farmor.
nä nu ska jag se litt glee och tagga JULKLAPPAR!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0