291210

övernattningen hos majsan var RIKTIGTRIKTIGT kul!
Först gick jag på stan ett tag och försökte shoppa.. blev däremot ingenting förutom en kajal...finns inte mycket att hurra för på stan just nu :/
senare vid tre tiden for jag till en kille som knäckte till min fot. förhoppningsvis är det sista gången nu.
efter stan gick jag till maja. Asså helpjåtas så sjuktligt jävla kallt det var:o hade ingen känsel kvar på mina lår. Sååå inte okej! 
 klockankvart över sex åkte vi bil till ladan för att se inget minde än AIK. dock så förlorade de i straffar..men som tur var kunde vi rädda kvällen med att se Rosa.
Hade det suuuper ! måste göras om!

Idag har jag varit och gymmat samt varit med olivia och paulina. Vi spelade lite spel tillsammans med william och flippade genom tvkanalerna.

Nu ska jag bara ta det lugnt och tagga nyår !



Dm för några år sen.. vi segrade på hemmaplan. Kolla matchen -> HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0