Ojshitt

hejsan, shit vad lång tid det var sen  jag skrev;o. Fast jag är ju inte den som uppdaterar så ofta:$
 Men hur som helst. Idag har jag inte gjort så mycket. Bara varit på skolan. Nu snart ska jag på kalsliet(eller vad det heter) och ta kort med A-laget. Gillar verkligen inte att ta sånna kort. Menmen, bäst att jag går till spegeln nu och öva mitt smile;) Nästa fredag kommer vi ha hockeycup med skolan. Och den kommer vara i btk. Ojoj, nu jävlar kommer ni få se Alice on skrills.HEHEH, ni får säga vad ni vill efter det(A) 
 ¨
I helgen var jag på zonläger. Det gick faktiskt riktigt bra!
Träningarna var roliga men sate så kul jag julia och sunnanå b-rudarna hade på skolan där vi sov!
Heheh , nee men nu måste jag kila iväg så vi ses:]
heejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0