taggad till tusen!!

Hejsanhejsan.
Idag har jag varit i stan och shoppat lite. Det blev inte så mycket menmen..
Två töjor från HM, hotpants från gina, en bok till boken om mig, armband(som jag egentligen aldrig använder. Måste böja göra det nu!) och lite mer små saker.
 Efter stan for jag till hockeyladan och såg killarna lira. Men det blev tyvärr förlust.

Men nu till det roligaste. JAG SKA UTOMLANDS!!!
På mådagen v10 så drar vi till stockholm och sen till Dominikanska. OJOJ, helvetet så taggad jag är!
Vi ska fara med familjen Rönnlund också. Det kommer bli fett bra!

Nä men nu känner jag att mitt inlägg bara blir mer och mer ointressant. Ses,puss<3


Kommentarer
Postat av: Maja

SötAlice<3

2010-02-06 @ 18:04:02
URL: http://majawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0