"trekant är en lek som vuxna leker"

Hejsan:)
nu är jag tillbaka från norsjö. eller har egentligen varit hemma sen ett men har inte orkat skriva. är ju inte känd som uppdaterings gudN heller.
norsjö var finfint. vi gjorde massa roliga saker tillsammans alla i laget(överskriften får tala för sig själv..eller?)nej men vi gjorde frågesporter och tränade.och åt massa godis, mat såklart!
 Matchen vi hade idag gick däremot inte så bra.. Jag var helt slut sen hockeyn på skolan och allt gick åt helvette.Eller kanske ett eller två pass gick rätt annars var det inte okej för min del.
Plus att jag snörde mig in i den mest idiotiska sitvation och vrickade foten.igen-.-
kändes värt.
jag har bilder därifrån men dom orkar jag inte he in nu. Kommer förmodligen aldrig bli men ska försöka komma ihåg. har däremot massa fina studsmatte bilder fotograferarn lissalindström har tagit.. såå enjoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0