Dominikanska

Hola. Mitt humör idag är inte det bästa. Eller är inte sur eller någonting men jag skulle verkligen göra mycket för att få stanna några dagar till i Dominikanska. Det var verkligen SUPER där!! runt 30 grader varje dag osv..
men  nu ska ni få veta nästan allt... 

Jag mamma susanne sören peder william och sam bodde i ett all inclusive hotell (Riú mambo) som var hur bra som helst. Fanns snackbar där man kunde käka glass då man blev sugen och dricka alla sorters dricka. Maten där var inte heller dålig. det fanns även kanoter cyklop och andra vatten saker man kunde låna på stranden.
Det var aktiviteter där varje dag. Vollyboll,fotboll,vattenpoolo,stepp up,vattengympa,kasta pil osv...och de som vunnit i tex pilkastning fick senare på kvällen kliva upp på scenen och ta emot ett pris. det var shower varje kväll. Den bästa showen var utan tveka michael jacksson. Inte dålig på moonwalk den killen alltså! 
 Jag var på endel utflykter också. Jag for till en strand som var bara sand med två hyddor på och var 800km2. Vattnet där var innnnnteeee fult.
andra utflykten var vi och klättrade i vattenfall. Det var ett av de bästa med allt. Vi klättrade uppför 12 vattenfall och hoppade ner i dem efter. ett hopp var 12 meter. Vi fick allting filmat av en guid. 
jag badade med delfiner också. Det var inte heller det dåligaste man kan göra. Vi fick pussa dem åka på dom medm... delfinerna var på ett ställe som heter Ocean world där det fanns massa med olika vatten djur,hajar,sjölejon,rockor,  det fanns också ett akvarium där alla fick dyka och kolla på massvis med olika fiskar. På ocean world fanns några fåglar som heter love birds, dom var crazyy!!

men nu känndes det nog. Jag har gjort massa mera saker men det blir så fruktansvärt drygt att läsa(A)
nu till det bästa... BILDER!!!!!!!!!!!!!!



Delfinbilder kommer....

Kommentarer
Postat av: lisas

jag vill se mer 1!! :)

2010-03-24 @ 16:50:23
URL: http://stenlundlisa.blogg.se/
Postat av: erica

fasen så avens!!! så bra ni måste ha haft de! :)

2010-03-25 @ 08:47:24
URL: http://holmbergerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0