reecap

i fredags så var jag bortbjuden till jonnis. det var riktigt trevligt. vi åt god mat,såg idol och x-man.
Vi var båda helt döda så passade perfekt med en lugn hemmakväll.



på lördagen blev det att stiga upp och springa. Efter det så pallrade jag mig till min bäste vän Svenne. Där var även elin,moa,evelyn,sofia,timothy,oscar,simon och jacob.Vi såg AIK och alla grabbar åt en pizza. efter att AIK vunnit drog vi till ladan. Inte det roligaste jag varit med om. ville inte "steka" för mycket mot dom okända motståndarna så jag satt mig frivilligt på bänken. När grabbarna var klara blev det att cykla tillbaks till filip och se The humancentepede. Då spårade det !
Min egen bedömining av filmen är att den inte är hemsk alls. och att jag inte hade några sovsvårig heter eller någonting efter jag sätt den första gången. Men Moa Evelyn och Elin blev vetsskrämda. Sorry bruds men erkänn lite överdrivet?:]
Efter det blev det att dra hemmåt och sova till att spela match med u-17 elit.

Matchen gick bra. Var intärnmatcher med sunnanå. Jag fick spela mittback varje halv lek. det gick riktigt bra faktiskt! fast av tre halvlekar så vann jag ingen;$ 
 )
 nu ska jag se en film antingen hemma hos mig eller mormora.




Lärde mig nyss hur man tar kort med min awasome webbkamera ..


Kommentarer
Postat av: elin:]

Men serri, den var inte hämsk, den var bara jävligt äcklig!! (a) :*

2010-10-18 @ 20:00:31
URL: http://elinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0