Söndags-IKEA

Hejsan. Ja som sagt var jag på ikea i Haparanda i söndags(igår). Dagen började med att jag steg upp kvart över sex, plattade håret sket i sminket och linserna och drog till bilen med headset,spanskabok,vanlig bok,kudde och min ögonbindel i högsta hugg. Bilresan gick ganska bra. Låg ner i hela baksätet med fötterna i mormors knä.
Vi kom fram vid 10 tiden och började med att gå in på skopunkten. GUUUD jag älskar den affären! :]
Jag köpte tre egna skor och ett par som jag och mamma ska dela på. Det låter hemskt mycket och dyrt, men det är ju faktiskt så att om man köper tre får man ett par gratis och två så blir det 50% billigare. Så det blev inte alls så farligt.
Efter det så pallrade vi oss vidare till IKEA. Det tog EVIGHETER för mamma och mormor att hitta allt de ville ha!
jag och padre blev less dem så vi traskade raka spåret till garderoberna. Blev dock ingen garderob därifrån,bara tillbehör till en garderob. Vi ska beställa från något wierd ställe. Men det kommer bli SUPER! 
 Sen hände inte så mycket den dagen. Var/är sjukt förkyld, kan inte andas med näsan och hostar 24/7 så känns jobbigt.
Sakerna jag(eller jaa mamma betalade ju)köpte därifrån haparanda var:

  • En stor mysig kudde
  • Skor<3
  • Ett databord som man kan ha i knäet(mammas ide)
  • En röd lampa
  • Hand-fot kräm tjoller
  • Två korgar,en byxhängare och en stång till garderoben

Och lite godis ofc...
Mamma köpte ju som vanligt tusen olika onödiga saker.. men summan av allt blev inte värst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0