Har varken tid eller ork att blogga men här kommer ett halvlångt inlägg

Natur var inte alls så farligt som jag förväntat mig. Eller alltså schemat är ju inte så kanon bra men den här veckan har då varit allt utom jobbig. Har bara chillat. Idag tex så var idrottsläraren sjuk så började med lektioner klockan halv ett. Har börjat vid 10- halv 11 varje dag i veckan men kommer bli ändring senare. Enligt schemat ska jag börja halv 9 och sluta vid fyra. LÅÅÅNGA dagar!

Skolan är inge vidare..men klassen min blir bättre och bättre. Länktar tills specialidrotten på måndag(A)

Haft träning nu i veckan mån,tis,tors och match lör,sön,ons. Kommer ha match igen på söndag borta i Vännes.

det om det.. Nu ska jag se lite vänner och efter det sova som en bejbi. godnatt.



Schemat^

SC- Specialidrott
Tisdag förmiddag- Labb
R-tid - ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0