today could have been an amazing day

I onsdags hade jag träning och efter den vid nio tiden så spelade jag volleyboll med några. Vi spelade ganska länge så i slutet såg man just och pass bollen.

I går for jag in till stan och va med Vendela. Shoppade en jacka en kofta samt en t-shirt. Vi åt på wayne's coffee- Kycklingsallad. Världens godaste! Vi såg hockey , Aik vs Löven, riktigt tråkig match. Och tränade med Sunnanå.

Idag har jag inte gjort någonting.. usch vad jag slarvar bort dagarna. Men snart börjar skolan.
Nu ska jag ta en dusch och efter det gå ut och gå en sväng. Efter det kanske hämta Sims hos Pau så jag har något att göra de två dagarna framöver som jag måste spendera i stugan.

HADET!

PS. Har fått se min klass! kommer att gå med både Vendela och Sofia. GREAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0