Cupkommunal

Helgen i luleå var mer än bra. 
Det hela började med att jag åkte bil in till skellefteå med pappa oscar och kåre för att möta upp alla 95 killar och tjejer. Vi åt nere på edda och efter det bar det av med buss till luleå.
Första matchen var klockan fem. När vi anlände på Arcus hallen så välkomnades vi med en röd väska med vattenflaska och mössa i. Inte den snyggaste mössan eller väskan men jag älskar att få saker(A)

När dommaren blåste igång matchen västerbotten vs norrbotten befann jag mig som mittback tillsammans med Johanna. Tror aldrig jag varit så taggad någonsin på att spela.
Efter första halvlek stod det 0-2 till norrbotten. Efter andra stod det 3-2 till västerbotten. Jag själv fick göra ett långskott vid halvplan som seglade över målvakten. Var riktigt nöjd över min egen insatts.
Resten av kvällen spenderades på scandic med min roomate Julia. Besökte även killarna som bodde på samma hotell.


Lördagen var tung! Mina ben och mitt huvud ville inte riktigt vakna. Försov mig innan frukosten och innan vi skulle ut och gå. Var kalabalik i rum 121.
Men ivarjefall så lyckades jag presistera i andra halvlek mot ångermanland. Hade en frispark i ribban blandannat.
3-1 blev det till oss. Så nu är det bara att ladda om batterierna till någon gång i januari då det blir en tur till Sundsvall. Jag längtar!

Och en till sak.. en av världens finaste tjejer fick en knäskada 2 minuter inpå första matchen. Krya Evelina! och hoppas vi ses snart♥

Kommentarer
Postat av: vendela

persistera? har du uppfunnit ett nytt ord? och länktar, det blir nog A som betyg i stavning;$

2011-12-11 @ 23:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0