Gårdagen

Igår var jag på stan tillsammans med Evelyn. Egentligen var det tänkt att sofia skulle följa med men hon blev sjuk.
Det var inte så där galet mycket folk på stan som jag trott. Men det tog sin tid att komma fram i kön för att betala.
Jag hittade massor med saker! Tre tröjor, ett par tights och ett par as snygga skor. Har inte shoppat på hur länge som helst så att få hem så pass mycket satt som en smäck!

På kvällen bastade jag tillsammans med Simon, Jacob, Oscar, Tobias, Timothy, Evelyn, Moa och elin. Det var trevligt. Blev rejält utfrågad av tjejerna.. om vad säger jag inte.

Ikväll blir det träning med Burträsk. Som jag länktar! Har inte varit någon fotboll på fyra dagar nu. känns som en evighet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0