Tre dagar.. kan inte fatta



Denna bild har ingenting med inlägget att göra men tycker att den blev ganska bra. Nämnligen jag som tagit det.

Idag har jag varit äckligt trött. Somnade nästan på spanskan där vi bara körde massa meningslösa lekar. Fick även igen två prov och nationella i matten. Fick bra på alla. Synd bara att typ alla i klassen fick bättre.
Efter skolan gick jag och sofia på stan ett tag. Vi delade en pizza som vi aldrig smakat förut och det visade sig att den var riktigt god. Annars så köpte jag underkläder, en tröja och två julklappar.

Imorgon blir det att se niornas dans på morgonen, vilket jag är as taggad på!, och efter det fara till skolan för att göra ett fysik prov. TJOHO.. not

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0