020111

jaa nätterna under lovet har verkligen utnyttjats.. varit uppe till tre varje natt nästan och sedan sovit till klockan 12. Kommer bli svårt att vrida tillbaka dygnet när skolan börjar.
Igår så var jag med sofia. Vi såg en film och samt var ute och gick vid tolv tiden. Gillas att gå på kvällen!
före soffan kom till mig så var jag i kvarnberget med några. Åkte skoter med Robin och hans kusin Tommy. helpjåtas robin vet verkligen hur man kör skoter:o  Det var sjukt kul iallafall!
Imorgon så hade vi tänkt fara och spendera hela dagen i bgm men det verkar inte bli så:( jag och sofia ska försöka få ihop ett litet gäng iallafall så det blir av.
Nu ska jag bara ta det lugnt innan träningen börjar. och försöka hålla mig  borta från allt godis vi har sen nyårs.

Här är lite bilder från julafton.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0