fy faaaaaaaaaaaaaaaaasen

Hej. Har just märkt att tre träningar är allderles allderles för mycket!
Dagen började med att jag for till stan halv 8 ´tillsammans med julia. Klockan halv 9 hade vi fotbolls uttagning till en fotbollsinriktning i skolan. Det var en sjukt loy träning, inget tempo och inget ljud. Tikkanen hade däremot roliga komentarer: Bra jobbat tjejorna!
Aja, efter det gick jag och jullan på stan fran klockan tolv till tjogo över fem då våran andra träning började med F-17. Den var också loy fast  jobbig och där hade vi såklart bättre tempo och spelare.
Dirr efter den så åkte jag hem och hade fys i burträsk med palle. FYYYYYYYYYYYYYYYFASEN så sliten jag är nu alltså. Blir bara att fika, duscha och sova  nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0