15.. jaa något



1. Jag älskar att sova

2. Jag äter allt för mycket sötsaker

3. Jag är en skafferiråtta

4. Jag gillar att sjunga

5. Jag älskar att spela fotboll

6. Jag skulle döda för att få vara med på en landslags kamp

7. Jag har dåligt självförtroende

8. Jag kallas "argbiggan" hemma men händer nästan aldrig att jag är sur/arg med kompisar

9. jag gillar att umgås med storebror (frisbeegolf, film)

10. Jag är orolig över min vikt

11. Jag gruvar mig alltid inför löpar fys

12. Jag ogillar då folk dissar på sms/msn/face..

13. Jag är lätt att prata med

14. Jag tycker det är skönt att vara hemma själv

15. Jag tycker psykist sjuka människor är svin äckliga

Nu ska jag ta en powernap och ikväll blir det att tälta i Järvtjärn med massa. Trrrevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0