Lagfest

Årets lagfest var sjukt kul! allt började med mingel, bildspel, frågetävling och film från våra matcher som morgan spelat in. Jag fick även en liten Hello Kitty resväska som pressent för att jag flyttat till skellefteå. TAACK!

Senare så for vi vidare till ostkällaren där både herr och dam laget var samlade. Vi blev indelade i lag som vi senare tävlade i mot andra. mitt bord/lag kom tvåa (tror jag?). Vi åt även mat samt hade prisutdelning av massa saker. Jag vann snyggast mål samt bästa spelare. Blev hur glad som helst!
Resten av kvällen dansade, pratade, sjöng vi och hade det bara hur bra som helst. usch så mycket jag gillar mitt lag alltså!




                                                                      ♥


(bilderna tagna från pau)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0