Musik tips? Kommentera

Var alltså vaken i 43 timmar innan jag slocknade. Inte så himla dåligt. Konstigt nog var jag inte alls så trött igår, är tröttare idag.
Igår var jag hemma hos timothy tillsammans med massa. Vi gjorde inte så mycket men det var ändå en kanon kväll. Plus att jag fick träffa Umeå borna igen.

Jag blev väckt av pappa klockan halv ett imorse(nytid) och sa att jonna ringt. Så jag pallrade mig upp och ringde tillbaka och blev förfrågad om att fara och simma.
Vi simmade 70 längder. Hur tråkigt är det inte egentligen att simma?
efter det så drog jag till farmora och åt.
Nu väntar jag på besked om hur kvällen ska se ut.



                                                       Helt galet vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0