1-1.. har inte koll på vad jag gör som mittback

Dagens match med Sunnanå slutade 1-1. Tycker att vi borde vunnit, vi hade utan tvekan övertaget.
Jag är nöjd över endast en sak jag gjorde på hela matchen (eller kanske gjorde någon till bra sak), men det var iallafall en brytning som jag aldrig annars bruka klara av.

Idag har jag även flyttat in i lägenheten:D första natten blir imorgon. Känns OTROLIGT bra!

Igår hade 9orna disco på björnåkers. Jag tittade förbi ett tvärt vid kvart i elva tiden. Ångrar att jag inte for tidigare, nämnligen så att jag älskar discon;p. Men jag hann iallafall med en "tryckare" så får vara nöjd.

nu ska jag gå över till mamma som tjatar om att se vänner med mig. Hadet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0