Lokalsinnet..

Okej nu ska jag berätta om mitt otroliga lokal sinne som jag ärvt av min mor.

Idag så skulle jag på sörvalla och träna, självklart vet jag var det ligger det är hur lätt som helst att hitta dit bara man tar rätt väg. Men jag körde via victoria bron och blev jag helt vilse och befann mig helt plötsligt påväg mot skråmträsk. Inte nog med att jag var på tok fel så var jag redan fem minuter försenad till träningen. Men jag vände om och cyklade tills jag hamnade vid gångbron och hittade galant därifrån.
Pinsamt och skandal att inte kunna hitta till sörvalla då man bor i skellefteå. Jag skämms.

Nu kommer snart Pauan hit och hon ska spendera natten med mig. Imorgon börjar vi båda sent så behöver inte oroa mig för att vara trött på skolan. Hoppas ni andra får en lika bra kväll som mig.




Kommentarer
Postat av: jeanette

Tips från annonym :) berätta inte om alla tillfällen då du inte hittat rätt ;)

2012-04-05 @ 18:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0