Min dag

Jag har läst på flera bloggar där det uppdateras lika sällan som här att anledningen till att de uppdaterar dåligt är för att de njuter av sommarlovet. Jag kan inte säga att jag njuter av detta sommarlov. Det har varit skitväder mesta dels och jag har mest bara legat inne känns det som. Men en sak jag verkligen gjort denna sommar är att vila ut mig! Jag har inte haft något sommarjobb iår (förutom att ha målat farfars garage som tog en dag ungefär) och därmed har jag kunnat sova längelänge. Kommer bli en pain att vrida tillbaka dygnet när skolan börjar om men det är det värt!

Idag har jag iallafall sätt fem filmer med Moa.. American reunion, Peter Pan 2, Bartok the magnificent, Anastasia och Love Wedding Marriage. Bäst av dessa var Anastasia. De andra var rätt så dåliga. 
Annars så har jag beställt lite saker från Nelly (se nedan), sätt fotbollsmatch, bakat chokladbollar och gått en promm. 
Jaa.. ni ser ju vilket superlov jag har. 
Men imorgon och de tre kommande dagarna kommer bestå av fotboll både med Sunnanå och Burträsk, övernattning i skellefteå och andra trevligheter. Kommer bli skönt att komma sig från denna soffa! 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0