Bra-Dåligt

Nu har jag just varit och handlat samt besökt en lägenhet.
Den lägenhet som jag just nu bor i är bara hyrd till sommaren. Jag är först i tur att köpa den men vet inte om jag vill. Jag trivs inte riktigt här. Det känns som att jag bor i en annans hus med mina saker i det. Varje gång jag diskar så tänker jag att det måste bli så fint som möjligt för att snart ska de andra som bodde här tillbaka.
det som är bra med den här lägenheten är att den är sjukt fräsch, fin och nära norrvalla. Det som är dåligt är att den inte är renoverad efter mig, inget av porslinet, besticken och sånt är mitt, den är en bra bit från stan och den är väldigt liten.
Den jag kollade på idag är brano mycke större! 33kvadrat tror jag. Toaletten var dock liten och det fanns inte så många fönster. Jag ska fortsätta spana på lägenheter så jag har något att jämföra med. Så vi får väl se var jag bor till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0