Jag saknar dig mindre och mindra-Melissa Horn

Idag har jag haft länsläger med f-95. Alltid kul att träffa alla igen. Nu är det bara att se om jag får föjla med till sundsvall och spela cup kommunal. Om jag ska med så blir det att stanna hela helgen. Lördag kväll till söndagen stannar jag på något hotell med mamma och pappa för att sedan på söndagen gå på ikea!

 

Fick en fråga nyligt som jag tänkte svara på.

 

Postat av: ...

vad är din dröm att bli??

 

svar: Jag har stora drömmar! Jag skulle vilja bli känd. En hollywood kändis. Sångare eller skådespelare är något jag länge velat bli (mest sångare). Men tyvärr är det bara något jag kan drömma om.

 


Kommentarer
Postat av: anonym

Kan du inte lägga in nått inlägg då du sjunger? :)

2012-01-18 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0