Fucking rain and mosquitoes

Jaa vad ska man säga om dagen?
Har sovit till klockan tolv, städat rummet big time, gjort piroger och sedan haft fotbollsträning.
Vädret är sämst så jag har inte kunnat vara ute utan att bli antingen ihjälbiten av all mygg eller bli blöt av regnet. JAG HATAR DET HÄRA. Snälla röra söta bli bra väder! Om det är såhär hela sommaren kommer jag att hamna i en depression. Har inget sommarjobb så kommer inte kunna göra ett vitten.

Nu ska jag sova, upp klockan halv nio imorgon för att käka sedan är det bara att ladda inför en tuff match. Notviken som ligger högt i tabellen. Men nog kan vi ta dom nog!



Kommentarer
Postat av: .

Hemmamatch? Kl?

2012-06-20 @ 07:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0