Grattis till mig själv! Nu 17 bast

Årets kalas för min 17års dag var bra. Dock så kan jag inte tänka mig att jag fyller år. Känns varken speciellt eller spännande. Förut då jag var liten kunde jag inte sova natten före för jag var så spänd inför att öppna alla presenter. Önskar faktiskt att det var så lite nu också. Men inte det inte. Känns inte ens som att jag fyller år.

Kalaset bjöd på massa gofika och presenter från släckten. Spelade även spel och lät Agnes prova halva min garderob. Om hon fick skulle hon nog ta med sig allt hem, trots att det mesta såg ut som en säck på henne.
Presenterna som jag fick igår eller vad man nu ska säga då klockan är över tolv.
Ska få mamma och pappas idag.
Två sportbhar och ett par värmebyxor.
Trosor och två par byxor.
Smycken som jag kan fästa till navelpiercingen.
En as snygg väst som kommer att användas grymt mycket.
Pengar som jag kommer att kunna använda då jag far till London.
Hur bra ansiktskräm som helst! Och ett medlemskort på the body shop.
Ett par shorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0