Miss u like crazy

Min dag har varit bra. Var inte alls jobbigt under lektionerna, känns inte ens som att jag var på skolan.
Dock så var jag sämst i världen, och nu menar jag verkligen sämst!, på specialidrotten.

Om exakt en vecka så kommer det att bli påsklov! Som jag längtar! Har redan planerat in en hel del som jag ska göra med mina klasskompisar jisses vad jag är taggad. Och nu i veckan är det dommarcupen. Också riktigt kul! Det ända negativa om det är att Olivia och Elin inte ska spela med oss Burträskare utan ska spela med deras länslag. 
Hoppas även på att få träffa pau snart. Saknar henne så det gör ont.

  

                                                                   ♥


Kommentarer
Postat av: paulina

åhhhhhh love u honey <3<3<3<3 saknar dig som fasen

2012-03-29 @ 18:44:02
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0