Så långt ifrån pigg man kan komma

Mitt huvud spränger och klockan tickar på. Önskar att den var nio så jag kunde sova ut riktigt riktigt länge imorgon. Men ikket.
Sitter nu men huvudet in i datorn och läser på glosor som ska kunnas innan imorgon. Tror jag ska ge upp. Mitt huvud pallar inte och jag behöver sova. 
Imorgon blir det skola med idrott bad. Och efter det så ska jag tillbringa kvällen med Sofia. Kommer bli KANON. Fick bara lite beslutsångest om jag verkligen vill vara i skellefteå imorgon.. Jag träffade jacob och christian som sa att jag skulle komma hem till burträsk och vara med dem..men vi får se.
Nu blir det lite mera plugg sen sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0