Söndag-måndag

Somnade kanske kring fem inatt och vaknade nio. Och nu har jag alltså två träningar. KANONERS.
Kommer vara helt död. Men det är det värt! 
Gårdagen och natten var helt galet bra. Älskar att vara med nya personer. Inte för att de är så nya men ändå. Egentligen så var det tänkt att vi skulle dra till backen och åka pulka men vi alla tyckte det var isandes kallt ute så vi skippade det och drog till brandstationen och duschade. Natten spenderades framför tvn och matbordet. Såg två jätte dåliga skräckisar men det gjorde mig ingenting.
Nu hoppas jag på att få fara till Jespers hemstad och palla gurkor. Och att det blir något mera under lovet innan det är slut. Men det är jag gaanska säker på att det blir.
Tre bilder som är tagna med min mobil kamera.
Vad sofia gjorde under natten skulle jag vilja veta!
Sliten krigare. Grattis sebbe, du vann i att vara vaken längst.
Han på bilden påstår att ända dagen han inte kan vara uppe länge är fredagar. Och inatt fick vi det bevisat. Tror att han plågade sig själv ganska hårt. För på morgonen såg han inte kry ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0