What to do?

Under hela denna dag har jag grubblat över om jag ska fara till hemavan eller stanna i skellefteå och vara med massa kompisar. Och efter många om och men så har jag bestämt mig. Jag ska till hemavan imorgon. Eller så känns det iallafall just nu. Kan fort ha ändrat mig innan imorgon.
Är bara rädd att det kommer bli tråkigt i hemavan med tanke på att jag ska dit utan william. Sen så ska jag mamma och pappa bo tillsammans med familjen Engströms och dem har jag inte umgåtts med på år och dar. Så är lite nervös inför det också. Men förhoppningsvis blir det bra! Hoppas jag kommer kunna åka nu efter att ha kört palle fys inriktat på endast ben.
Du är en utav de härligaste och sötaste personerna jag vet till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0