En utav luciakandidaterna

Idag har jag gått skola till halv tolv, tagit kort med Julia och sprungit lite över 1 mil. 
Springningen gick förvånansvärt bra. Ända gångerna det blev kämpigt var då det kändes som vi sprang uppför hela vitberget. Nu är benen helt döda och jag känner redan att det här kommer att kännas i kroppen imorgon. Men imorgon har jag bara specialidrott, kan inte vara med på Sunnanås. Ska nämnligen till norran och fota samt sjunga. 
Min mamma anmälde mig till lucia och efter att ha varit på en "audition" blev jag en utav lucia kandidaterna. Är fortfarande lite skeptisk över allt det här men efter att farmor börjat grina för att jag ska vara med så kan jag bara inte skita i det. Tror även att jag skulle ångra mig om jag gjorde det. 

Så nu allihopa hoppas jag att ni röstar på mig! Var ni kan rösta lägger jag ut då jag själv vet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0